.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار: گیلان را نبايد به دیده یک استان محروم نگریست

استاندار گيلان با بیان اینکه نباید گیلان را به دیده یک استان محروم نگریست، گفت: گیلان به دلیل داشتن مواهب خدادادی مانند دریا، جنگل، کوه، اراضی زراعی و باغی فضای خوبی برای توسعه و پیشرفت روزافزون دارد‌.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس استاندار گیلان در مراسم آبرسانی به روستای «لله‌ وجه‌سر» این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: افزایش رفاه و کاهش محرومیت‌ها در روستاها از رویکردهای ویژه دولت نهم و دهم بوده است.
مهدی سعادتی با بیان اینکه امسال به 363 روستای استان آبرسانی می‌شود، افزود: خدمت به مردم و برطرف کردن محرومیت‌ها از ویژگی‌های دولت نهم و دهم است.
وی ساخت مسکن، آبرسانی به روستاها، گازرسانی و اصلاح شبکه‌های برق را از جمله این خدمات عنوان کرد و ابراز داشت: امیدواریم با یکدلی هر چه بیشتر و مسئولان گیلان بتوانیم در توسعه و پیشرفت استان گام برداریم.
مقام ارشد گیلان با اشاره به مردمی بودن دولت شهیدان رجایی و باهنر خاطرنشان کرد: منافقان به دلیل مردمی بودن دولت این شهیدان، آنها را به شهادت رساندند.
وی با اشاره به اینکه آرزوی دشمنان و منافقان ناکام ماند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی با همدلی و اتحاد مردم زیرسایه رهبر کبیر انقلاب حفظ شد.
سعادتی خاورمیانه اسلامی را در حال شکل‌گیری دانست و تصریح کرد: بیشتر کشورها به تاسی از انقلاب اسلامی علیه ظلم و استبداد حکومت دیکتاتوری کشور خود بپا خواسته‌اند.
وی از مدیران خواست تا از لحظات خدمت خود برای خدمتگزاری به مردم نهایت استفاده را ببرند.
استاندار گیلان با بیان اینکه نباید گیلان را به دیده یک استان محروم نگریست، اذعان داشت: گیلان به دلیل داشتن مواهب خدادادی مانند دریا، جنگل، کوه، اراضی زراعی و باغی فضای خوبی برای توسعه و پیشرفت روزافزون دارد و با استفاده صحیح و بهینه از اراضی کشاورزی می‌توان اشتغال قابل توجهی ایجاد کرد.
وی بیان داشت: در فضل زراعی جدید با عرضه مستقیم برنج دست واسطه‌ها را کوتاه کرده و بیشترین سود حاصله از تولید برنج نصیب کشاورزان می‌شود.
پروژه تامین آب اشامیدنی روستای «لله وجه‌سر» آستانه‌اشرفیه با اعتبار یک‌هزار و 800 میلیون ریال و طول شبکه 10 کیلومتر به بهره‌برداری رسید.
همچنین با حضور استاندار گیلان دانشگاه پیام نور آستانه‌اشرفیه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 350 میلیون تومان و ظرفیت پذیرش 3 هزار دانشجو پس از 10 سال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 10 شهريور 1390
اتفاقا گیلان از حضور مدیران بومی و مجرب کاملا محرومه اقای استاندار کبیر !
نا شناس 12 شهريور 1390
دانشمندان علم مدیریت معتقدند بزرگترین سرمایه منابع انسانی است که گیلان علاوه بر سایر منابع ، به این منبع عظیم متنعم است . اما این منبع باید مدیریت شود.بنام مدیریت منابع انسانی ؛ مدیری بیابید که این منبع عظیم را مدیریت کند .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.247 seconds.